ලා දම් අහසට පායන උදවිය ..

2012년 9월 2일 일요일

හඳ අතුරුදහන් වෙලා... !!!!!!!!!

යාලුවනේ දන්නවද?අද රෙහානිගේ විශේෂ දිනයක් ලු .ඉතින් රෙහානිට බ්ලොග්  යාලුවෝ  කට්ටිය  මතක් වෙලා ආවේ කේක්   කෑල්ලක් දීල  යන්න.  හිතාගන්න පුළුවනි නේද මොකක්ද  විශේෂත්වය කියල.මට අද ඉස්සෙල්ලම  මතක්  උනේ පන්සල. පන්සල් යන්න බැහැ.උදේ ඉදන් වැස්ස..ගෙදර වැඩ ඉන්න බුදු සාදුට මල් පුජකරලා ප්‍රාර්ථනාවක් කලා.මට මතක්  උනා  මගේ  බ්ලොග් එකට ඉස්සෙල්ල ම  පා තබපු  සඳව. සඳ  ලා  දම්  අහස  ඇල්ලුවට  බට්ටි කෙල්ල  තමයි ඉස්සෙල්ල  ම   ලා දම් අහසට  ගොඩ වැදුනේ.. මට  මතකයි  ඉස්සෙල්ල ම   මට කොමෙන්ට් කලෙත්  බට්ටි.. සඳට  මෙහෙට එන්න පාර  කිවුවේත්   බට්ටි කෙල්ල. මට  මතකයි  බට්ටිගේ වචන. "යනකොට අල්ලගෙන ගිය තුත්තිරි ගහ එනකොට අමතක  වෙන එක වැරදී  " කියල. ඇත්ත බට්ටි අක්කියෝ මුල  අමතක  කරන්න හොඳ නැහැ. මම සඳ ට කියන්නේ  සඳ ඇවිත්  බලල  යනවනම්   ඔයාවත්  මට  අමතක  නැහැ කියල.
                                                        සඳටයි බට්ටි කෙල්ලටයි ගොඩක් පින් ලා දම් අහසට ඇවිත් ඒ දීපු ශක්තිය නිසා තමයි මන් අදටත් බ්ලොග්   ලියමනේ යෙදිල ඉන්නේ.. ඉතින්  එදා පටන් මට කොමෙන්ට් කරලා  මගේ හොඳ නරක අඩු පාඩු හැමදෙයක්ම         කියල දීපු හැම   කෙනෙක්ටම  ස්තුතියි.. ඒ වගේම මගේ  බ්ලොගියට ඇවිත් රහසේම  ගිය අයටත් මගේ  වෙනසක් නැහැ  ඔන්න.   ඒ හැමෝටම   ස්තුතියි. හැමෝටම   පුළුවන්   අද  මගේ   පාටියට  ඇවිත්  කේක් කෑල්ලක්      කාල    යන්න.  
                                                                                       
                               ඔන්න දැන් කේක්..                                                    
                         ෆලුඩාවලට  කැමති අයට... 
            මේවත් තියනවා...                                                                                                                                                                                         
කොහොමද  මගේ  පාටිය...? අඩු පාඩු ඉල්ලගෙන  කන්න බොන්න. ඔන්න  ලැජ්ජවෙන්න  එපා.. තමන්ගේ  ගෙදර  වගේ  තමයි. හි හි... මතකයිනේ  යාළුවො  හැමෝටමයි... හම්මෝ.. මට හොඳටම  මහන්සියි මේවා හදල.. ගිහින් එන්නම්කෝ.. කාල බීල නටල  එහෙම යන්න..!
(අහ් අද රෙහානිගේ birth day ..හොදේ )

댓글 37개:

  1. අනේ පරක්කුවෙලා කමක් නෑ. පරක්කුවෙලා හරි ආවනේ Happy Belated Birthday!

    답글삭제
    답글
    1. පරක්කු වෙලා නැහැ.ඔයා තමයි පළවෙනිය.
      thank you..!ආදරයෙන් පිලිගන්නවා ලාදම් අහසට..

      삭제
    2. නෑ නෑ මම කියුවෙ අද 3වනදනේ

      삭제
    3. 2 වැටිලා තියෙන්නේ ප්‍රමාද දෝෂය කින් .මන් පොස්ටුව ලිවුවේ අද (3)

      삭제
  2. පරක්කු උනත් දවසක්නේ පරක්කු..සුභම සුභ උපන්දියනයක් යාලු ඔයාට...කේක් කැල්ලක් කාලා ඔන්න මම ෆලුඩා එකක්ම බිව්වා....
    අපිව අමතක උනේ නැති එක ගැන සතුටුයි.....:)

    답글삭제
    답글
    1. ඔයාලව අමතක කරලා මොන පාටිද මට..
      හොඳට කන බොන තරමට රෙහානිට සතුටුයි..
      ස්තුතියි කොමෙන්ටුවට..

      삭제
  3. මට නම් එන්නත් තිබුනා තැන කිව්වනම්. අපරාදේ....
    සුබ උපන් දිනයක් වේවා........
    ඔන්න මගෙන් ඇපල් මල්ලක්ම එව්වා හොඳේ....?

    :)

    답글삭제
    답글
    1. ඇපල් මල්ලක් ...අපේ අප්පොච්චට මාව ඔප්පිටල් ගෙනියන්න වෙයිද මන්ද..හි හි.. තැන්ක්ස් කොමෙන්ට් එකට යාලු..
      :)දුර නැති එකේ එන්න එන්න..

      삭제
  4. මරු.ගෙදරට වෙලා නිකන් ඉන්න එකේ පාටියක් වත් සෙට් වෙච්චි එක.සුබ උපන්දිනයක් අක්කා !

    답글삭제
    답글
    1. ඒකනේ............ :) ස්තුතියි මල්ලි...

      삭제
  5. සුභම සුභ උපන්දිනයක් වේවා රෙහානි!
    පාටිය නම් මරු. තෑග්ගක්වත් අරන් එන්න බැරි වුනා හැබැයි.
    සුවෙන් සතුටින් සෞභාග්‍යයෙන් ආදරෙන් පිරුණු අනාගතයක් උදාවේවායි ප්‍රාර්ථනා කරනවා!

    답글삭제
    답글
    1. බොහොම ස්තුතියි...
      තෑගි ඕන නැහැ..සුබ පතපු එකම ඇති..

      삭제
  6. මට එන්න උනේ දවසක් පරක්කු වෙලානේ.:/ ඒත් ඉතින් පාටියෙ නම් අඩුවක් නෑ :)

    …සුබ උපන්දිනයක් වේවා!! ඉදිරිය වඩ වඩාත් සරු වේවා!!!

    답글삭제
    답글
    1. පරක්කු නැහැලු .. :)
      බොහොම ස්තුතියි කොමෙන්ටුවට..

      삭제
  7. සුභම සුභ උපන් දිනයක් වේවා :)

    답글삭제
    답글
    1. බොහොම ස්තුතියි කොමෙන්ටුවට..
      :)

      삭제
  8. සුභම සුභ උපන්දිනයකට ආසිරි

    පරපණ නසනා දිණයක් නොකරන් - දියණියේ නුඹගේ උපන් දිනේ
    අපි යමු පන්සල් අද නුඹ වැනි මල් සුපිපී දිදුලන මිදුල දිගේ

    මාලනී බුලත්සිංහල මහත්මිය ගායනා කරන මේ ගීතය තමයි මට මතක් වුනේ.



    답글삭제
    답글
    1. මාත් කැමතිම අදහසක් තියන ගීතයක්.. ස්තුතියි සුබ පැතුමට..

      삭제
  9. සුභ උපන්දිනයක් වේවා.....!

    ඔන්න උපන් දිනේ දවසෙම මුලින්ම මේ පැත්තට ආව,කමෙන්ට් ටික කියෙව්වට පස්සේ තමා තේරුනේ පාටි මොකටද කියලා :)
    මඩයගෙන් උපන් දිනේට හොද මඩ බාල්දියක් එවන්නම් ;)

    답글삭제
    답글
    1. ස්තුතියි යාලු... :)
      සාදරයෙන් පිලිගන්නවා ලා දම් අහසට..
      හෆොයි මඩ බාල්දියක්.. :D

      삭제
  10. ගෙදර වගේ හින්දා කියන්නේ මීට වඩා සැර බීමක්‌ නැද්ද :ඩ් :ඩ්
    සුබ උපන්දිනක්!!!

    답글삭제
    답글
    1. හි හි..ඔය ඉල්ලන්නේ ගල් බෝතලයක්ද..?
      ස්තුතියි ඔයාටත්..
      :)

      삭제
  11. කීවෙනි උපන්දිනේද කියල අහන්න හොඳ නෑ නේ? කෑවා බීවා අපි ගියා ඈ.. ටැංකු ටැංකු...

    답글삭제
    답글
    1. කෑවා බිව්වනම් අපිට සතුටුයි..ස්තුතියි පාටියට ගොඩ උනාට..

      삭제
    2. 53 වැනි උපන්දිනයට මගෙන් සුභ පැතුම්...!!!

      삭제
  12. අනේ සමාවෙන්න පරක්කු උනාට..
    සුභම සුභ උපන් දිනක් යාලු :)
    ඔබට ජයෙන් ජය! :)

    답글삭제
    답글
    1. ගොඩක් ස්තුතියි හිරු..
      ඔබටත් ජය..!

      삭제
  13. සමාවෙන්න පරක්කු උනාට මේ පැත්තේ එන්න

    සුබම සුබ උපන් දිනයක් වේවා ...!!!!

    답글삭제
    답글
    1. හය්යු..කමක් නැහැ අලි...දැන් ආවනේ.. ස්තුතියි ඔයාටත්..

      삭제
  14. සමාව අයදිනවා පරක්කු උනාට. නමුත් ඉතා සිතින්ම ප්‍රාර්ථනා කරනවා සුභ උපන් දිනයක් වේවා කියල. අර අන්තිමට දුන්නු බීමනම් පංකාදු පහයි අප්පා

    답글삭제
  15. බොහොම ස්තුතියි :)මන් දැනගත්ත ඔය ඒවාට ආසයි කියල..
    හි හි
    :D

    답글삭제
  16. අයියෝ අදත් අන්තිම !!!!!! . කොහොම උනත් කමක් නෑ හැපි බර්ත් ඩේ ඇ .............

    답글삭제
  17. ස්තුතියි යාලු...

    답글삭제
  18. දැන් ඉතින් මේවා විතරද කන්න තියෙන්නේ කෝ වටලප්පන්

    답글삭제
    답글
    1. හී........ ඔයාට පාර්සලයක් E mail කරන්නම්කෝ :D

      삭제
  19. 53 වැනි උපන් දිනයට මගෙන් සුභ පැතුම්...!!!

    답글삭제
  20. සුභ උපන් දිනයක් වේවා

    답글삭제