ලා දම් අහසට පායන උදවිය ..

2012년 11월 21일 수요일

ජීවිතේ හීනයක්....!නැහැ හැබෑවක් කරගත හැකි හීනයක් එය...!

වෙලාවකට සත්තකයි මට හිතෙනවා ජීවිතේ හීනයක්....!
ඒත් ඇත්තටම ඒක හැබෑ කරගත හැකි හීනයක් ..
සමහරවිටක කෙනෙක් කියාවි..
ජීවිතේ හැබෑ කරගත නොහැකි හීනත් ඇති බව
මන් පිලිගන්නවා.
ජීවිතේ හැමදේම හැමකෙනෙකුටම එක හා සමානව ලබෙන්නේ නැහැ
සතුට ලැබෙනකොට දුකකුත් අතළඟ..    හැමදාම හිනාවෙලා ඉන්න ආස උනත්
හැමදාම හිනාවෙලා ඉන්න හැමෝටම බැහැ
ඊයේ ගොඩක් සතුටින් හිටපු මම ,,
අද ගොඩක් දුකින්..
ඔයාටත් එහෙම වෙලා ඇති අනන්තවත්..
එහෙම කියල ඔයා හදාවි මගේ හිත...
ඒත් ...කොහොම උහුලන්නද මං
රත්තරං  ඔයා වෙන්ව ගිය හැටි..
කටුනායක වීදුරු බැල්කනියෙන්
එපිටින් ඔයාගේ කඳුළු දැකපු හැටි..
මතකෙට එන වරක් පාසා
තවමත් කඳුළු සලමි මම..
.......................................
තවමත් ඉන්නට පුළුවන් මට..
ලාමක උනත් මගේ හිත සවි කරගෙන..
ජීවිත ගඟුලෙන් එතෙර වන්නට
ඔරුව නුඹ නම්....
ශක්තිමත් හබලක් විය හැකි ගැහැනියක්මි මම..
ඉතින් ඉදිරියටම ඔරුව පදවමු
පසෙකලා මේ දුක...!

댓글 26개:

  1. ෂහ් නියමම ඇත්තටම දැනෙන හැඟීම් ඒ විදිහටම අකුරැ කරලා..“ජීවිතේ හැමදේම හැමකෙනෙකුටම එක හා සමානව ලබෙන්නේ නැහැ“ ඒක ඇත්තක් විදිහට හිතුවොත් තනිකම අඩු වෙයි. දෙන්නම වෙනුවෙන් ඒ ඔරැව ඉස්සරහටම යාවි පැතුම් රාශියකුත් එක්ක..

    답글삭제
    답글
    1. රතී
      ස්තුතියි ...හැමවිටම ධනාත්මකව හිතන්න උත්සහ කරනවා ..

      삭제
  2. // වෙලාවකට සත්තකයි මට හිතෙනවා ජීවිතේ හීනයක්....!
    ඒත් ඇත්තටම ඒක හැබෑ කරගත හැකි හීනයක් ..//

    මේ මට හිතට දැනුණු ටික ..
    ලස්සනට ලියල තියෙනවා..

    යාන්ත්‍රික සිතිවිල්ල කියවන්න එන්න..

    답글삭제
    답글
    1. ස්තුතියි යාන්ත්‍රිකයා ..!ලා දම් අහසට සාදරයෙන් පිළිගන්නවා ..දිගටම එන්න..

      삭제
  3. ඒ ඔරුව පදවන්නට තවත් ශක්තිය..!!

    답글삭제
  4. අපේ මහත්තයා පෙරළා ලංකාවට පැමිණෙන දිනය ඉතා ඉක්මණින් උදා වේවා ! එතෙක් බ්ලොග වෙනදා වගේම ලියාගෙන යන්න... කෝ අපට වෙඩිං කේක්...

    답글삭제
    답글
    1. හුටා ...පැටලුනා නේද?(සත්තලන් )හරි අපි ඒක වෙනස් කරලා වෙන නමක් යොදමුකෝ !
      ...............................
      දිගටම ලියන්න තමයි බලාපොරොත්තුව !හය්යු..වෙඩින් කේක් ද? :/
      ස්තුතියි සිරා ..!

      삭제
    2. වෙඩින් ලිපිය සෑමා ට මගහැරුනනේ නේ?

      삭제
  5. හ්ම්ම්.... හ්ම්ම්..... දුක සතුට ඉතිං අපි හැමෝටම උරුම දෙයක්නේ...
    ජීවිතය ජය ගන්න, ඉක්මනින්ම දෙන්නටම එක තැනකට වෙන්න ලැබේවා කියල ප්‍රාර්ථනා කරනවා...!

    답글삭제
    답글
    1. ස්තුතියි සමනලියෝ...

      삭제
  6. ශක්තිමත් හබලක් විය හැකි ගැහැනියක්මි මම..
    ඉතින් ඉදිරියටම ඔරුව පදවමු
    පසෙකලා මේ දුක...!

    හරිම ලස්සනයි රෙහානි...... :D

    답글삭제
    답글
    1. බොහොම ස්තුතියි සචිත් ...!:D

      삭제
  7. රෙහානි ගෙ තනිකම මට දැනුනා...විවාහ උනාට පස්සෙ තනිකම එක්ක ජීවිතය තව ටික කාලයක් ගෙවන්න සිද්ධ වෙන එක අර කිව්ව වගේ ධනාත්මකව හිතලා ශක්තිමත් හිතකින් ඉන්න එක මොන තරම් දෙයක්ද... හරිම වැදගත්....

    답글삭제
    답글
    1. කෙල්ලෙකුට කෙල්ලෙක්ව දැනෙනවා වැඩිනේ...කොහොම හරි මේ තනිකම දරාගත්ත කියන්නේ අනාගතේ දවසක අඩුම තරමේ කාටවත් අත නොපා ජීවත්වෙන්න පුළුවන් වෙයිනෙ ලිහිණියෝ...

      삭제
  8. ජීවිතේ ඔහොම තමයි රෙහානි. ඔය ටිකත් ඉවසල ඉන්න. ඉට පස්සෙ දිගටම සතුටින් ලඟටම වෙලා හිටිය හැකිනෙ.

    답글삭제
    답글
    1. ඔව් ගිමන්..එකනේ මේ හිත හදන ඉන්නේ

      삭제
  9. හ්ම්ම්... සත්තලන් අහස්යන්තරෙන් ඉගිල්ලුනාද? :(

    답글삭제
    답글
    1. ඉගිල්ලුනා නේන්නම් :(

      삭제
  10. ඔයාගේ පරණ කතාව අයි කියෙවුවෙ.ඉතින් මේ සිද්දිය මොකක්ද කියලා දන්නවා.

    ඉක්මනින් දෙන්නා එක් තැන් වෙන්න කියල ප්‍රර්ථනා කරනවා.

    답글삭제
    답글
    1. ස්තුතියි අසරණයා !
      :)

      삭제
  11. ළගින් ඉන්නවිට දැනෙන ආදරේට වඩා වැඩි අදරයක් දුරින්න ඉන්න විට දැනෙනවා ඒක ලෝකයේ පරම සත්‍යයක්.

    답글삭제
    답글
    1. ඒක නම් ඇත්ත තමයි ! වැඩ ඉවරවෙලා ඇවිත් කතාකරනකම් ඇඟිලි ගනිනවා පැය ගාන
      :D

      삭제